4 Kasım 2008 Salı

Bir deplasman günlüğü


Sabahın ayazı uğruna düştük yine yollara.Karnım aç kahvaltı yapmadan ateşledim boş bi sigara içe içe yürüyorum.Yürürken düşünüyorum düşündükce hızlanıyorum ya otobüsü kaçırdıysam ulAn.. Hızlı adımlarla Kadıköy'de ilerliyorum,bazen içten içe bazen de insanların bakışlarını uyandıracak şekilde söylediğim tezahüratlarla Bakırköy deniz otobüsüne biniyorum.Bakırköy'de inip İncirli boyner'in oraya geldinmi heyecan yükseliyor.İnceden beste sesleri geliyor insanın kulağına sabah rüzgar sesi ile birlikte...Demek ki kaçırmamışım otobüsleri.Herkesin içinden geçirdiği gibi bizim içimizden de geçiyor şöyle 404'lerle deplasman yapmak, hadi oğlum kendine gel rüyanda görürsün ancak,aha geliyor otobüsler...Hayda yine aynı külüstürler,ne bekliyoduk ki sanki...Basma lan ayağıma yeni boyadım ayakkabıları tabi kardeşim 50 kişilik otobüse 80 kişi binersen olacağı bu,ayağına da basarlar kafana da...Ateşle ateşle ne o anaaa arka taraftan aşırı duman çıkmaya başladı o tarafa yanaş bakim ne oluyo.Nolucak bizim tayfa yakmış cigaraları dönüyorlar...Haydaa yine mi ya olmaz ki kardeşim her deplasmanda aynı muhabbet;yine noldu teker mi patladı yoksa motor mu bozuldu?Neyseki ucuz atlattık hadi devam tayfa hazır olun düşman bölgesindeyiz şehre giriş yaptık.Arkalardan bir ses biri konuşmaya başladı;
Arkadaşlar;
Biz buraya kavgaya değil,
Biz buraya gezmeye değil
Biz buraya takımımızı desteklemeye geldik
Kimse rakip taraftara bulaşayım falan demesin;demesi ile birlikte gaza gelen otobüs halkı olarak ''Alemin Kralı geliyooooooooor'' diye tempo tutmaya başlıyoruz.Sonra saf saf otobüsün içini kesen deplasman taraftarlarıyla ufaktan dalga geçiyoruz:''İstanbul...İstanbul...İstanbul...''Stada 150 metre var iniyoruz yürüyerek gidecez.Bu yürüme olayı aksiyonu,heyecanı daha da fazla arttırmış durumda.İniyoruz otobüslerden önden biz yürüyoruz arkamızdan dünya geliyor sanki.Aynı Fatih'in İstanbul'u fethetmeye geldiğindeki gibi yürüyoruz.O anda rakip taraftarla karşılaşıyoruz..Bir İki Hucuuummm bam güm pat.''Kaçmayın laaann''''Her Zaman Heryerde En Büyük CİMBOM''İçeri giriyoruz Bir iki üç Lay lay dan dun makara...Devre arası durum 1-1..
İkinci yarı ''saldır GALATASARAY oleeeeeeyyyyy''...Neyse attık yendik bitti.Biniyoruz yine bizim dededen kalma deplasman otobüslerine.Tam köşeyi dönüyoruz bu sefer de taşlanma faslı başlıyo.Neyse ki yara almadan bir iki sıyrıkla,camsız otobüslerle İstanbul'a dönüş moduna giriyoruz.Şehirden çıkıyoruz otobüste ses yok.Herkes galibiyetin verdiği keyif ve yorgunluğun verdiği rehavetle ağır ağır uyuyor.Sabah duruma göre belki 3'te,belki 5'te belki de öğlen 12'de -1'de İstanbul'dayız.Hiç vakit kaybetmeden doğru eve kayıyorum.Sonra da gidiş-geliş 20 25 saat süren yolculuğun vermiş olduğu yorgunlukla bende uyuyorum.Görev tamamlandı,vazifemi layıkıyle yerıne getirdim rahatım,huzur doluyum.
Unutma...PEŞİNDEYİZ !!!

Hiç yorum yok: